Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Friday, 11 May 2012 | 23:50 | 0 Element(s)
Tumblr_m3d2rlntxv1ruddbno1_500_large

Setiap pertemuan , pasti ada perpisahan 

Assalamualaikumm , hai semuaa . Hewhew , kali ini Siti naknak bagi tips : cara 2 nak melupakan seseorang . Bukan senang bila hati dah sayang seseorang tuhh , lepaih tuhh nak mintak hati dengan fikiran kita 'delete' semua tentang diaa . Sakit tak terkata ler . Yang paling fakta . Semua orang pernah merasakan perpisahan , tak kesahlhaa perpisahan hidup ataupun mati . Ada yang pisah dengan kekasihh , sahabad and family . Tapi tips ini Siti tujukan pada mereka yang baru atau dha lama putus cintaa :) . Jom cubaa .


// Cari penganti .
: Nak cari biar hati ikhlas , jangan niad nak berdendam . tak kecian ke dekad penganti tuhh , mungkin dia boleh jadi yang terbaekk , tibe2 korang buad jhad dekad diaa . tak ke naya kawan tuhh .


// Simpan atau pulangkan segala barangan atau hadiah daripada dia .
: Hat nie punn kena buad , sekurang2 nya daad membantu korang dalam proses lupakan dia :) . tapi cubalhaa . kebaekan korang jugakk .


// Lebihkan masa bersama family and sahabad .
: Hindarkan daripada duduk dalam bilik sorang2 . ini lha yang akan menyebabkan korang sedihh , menangess . rugi air mata tuhh , mengalirr pada orang yang tak memerlukan kitaa .


// Anggaplha dia dicipta untuk orang laen dan begitu jugak kamu .
: Kadang2 tuhan menjodohkan kita dengan seseorang hanya sebagai kawan , tapi kita taktahu semuaa tuhh . yang kita harap , dia jadi milik kita . Tapi bila keadaan kita dha jadi macam nie . TERPISAH . anggap lhaa nie satu dugaan tuhan untukk kita . banyak kan berdoaa :)


// Padam semua gambar antara kamu dengan si dia 
: Tahu , korang mesti taksanggop nak buad macam ini . tapi ini saja yang dapad bantuu korang . kalau lha semua tuhh ada lagi , tibe2 nak bukak je , ada gambar korang dengan dia , hati mesti tersentap kan ? 


// Jauhkan diri daripada berjumpa dengan dia .
: yang jauhh lagi bagoss . dekad2 niee jangan selalu jumpaa . kang korang melutut , merayu pulak :)


// Pikirkan kejahatan yang dia pernha lakukan , abaikan kebaekan dia 
: Bukan nak menjatuhkan atau mengaibkan diaa . ini punn hanya bantuan pada korang untuk melupakan diaa . caya lhaa . kalau pikir baek dia saja . mesti korang takkan sanggup lupa dia kan .


// Selalu sibuk kan diri dengan urusan korang 
: Buad kerja banyak2  komfom dalam sau hari tuhh . korang hanya pikir kerja and letihh :)


// Maafkan dia dan redakan pemergian dia 
: Setiap manusia melakukan kesilapan kan , jadi tak salahkan kalau kita maafkan dia walau sejahad mana pun dia pernha maenkan hati kita , Biarlah urusan tuhh dia dengan Tuhan , asalkan urusan dia dengan kita hilang . 


Haa , itu lha tips yang dapad Siti perah dari pala otak niee . Yang paling penting jangan pernah melakukan benda yang boleh menyakitkan diri korang . berdosa tuhh . Dan ingad lha orang yang tersayang . Thankyouu 

Labels:




Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E