Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Wednesday 23 November 2011 | 05:12 | 0 Element(s)

Hari yang paling Happy untuk aku ,
Tahu napa ? >.< 
meh nak abaq , 
Shhh ~ .
' Rinie Aku ada date lagi '
hehe , Dengan Ucuk aku !

Bayangkan dalam hujan ,
ngeee ~ . sejok2 pulak tuhh ,
hehe , tapi ada aku kesah ?
Hujan punn hujan lhaa ,
asal dapat tengok muka dia !

Tapi awal tuhh , dia tipu aku ,
' Maaf Abg melawak je '
aku macam nak menangis !
tapi tibe2 aku tenampak ada orang kejar aku dari belakang ,
opss ! dia lhaa , hehe

aku dengan dia ,
jalan dari taman aku sampai pendang ,
rasanya 3 KM ,
hehe , tapi tak kesah ,
Tau ? habes basah lencun baju aku ,

Kami p berjalan dekat Satu jalan tepi bendang ,
memang best dengan hujan ,
hehe , maen lompat2 atas air ,
sampai tak ingat yang aku buleh demam !

Then , selepas bopa jam kami berjalan 
kami punn dok kat taman ,
( taman yang First2 kami date )
dok kat situ dengan payung besar kot ,
huhu tuh pun dok basah lagi ,

tapi Aku sedih juga ,
dia punn dah balek ,
humm , bila nak jumpa lagi sayunk ?
>.< a.k.a >.0
huhu , see yaa ! misss you ,

P/s : snap Snot kami , hehe !


* Ucuk Snap >.<



* Ucuk Juga >.<



* ucuk dengan aku <3



* Ucuk | Aku <3 <3


* Hehe , Gedikz !



* Ngee ~



* Kat taman 



* Kegilaan kami Berdua ^^



* Aku ! Ngee


Lastly , i love you honey ^^





Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E