Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Wednesday 23 November 2011 | 05:55 | 0 Element(s)

Balek tadi ,
Zuhri antaq mesej tanya result ,
takot bila dengar ,
dia kata .
' Weh , tengok dak g result ? "
humm , tak sanggup tengok lhaa ,

Then aku punn teros tengok ,
minta Link Kat Firdaus ,
Dia bagi .

Aku punn teros cari link tuhh ,
teros naek , tapi aku blurr .
tak tau buat macam mana ,
Rupanya , bila dah naek .
tengok sebelah kiri .
ada SEMAKAM IBUBAPA kan ?
ambek yang tuhh ,

Aku punn buka ,
isi No,kad pengenalan aku ,
Dia akan keluar nama kita dengan aliran yang kita ambek ,
KEPUTUSAN PEPERIKSAAN : Peperiksaan Akhir Tahun
ANALISIS MARKAH : Papar Slip Peperiksaan 

Close My Eyes for A While ,
Buka2 , teros naek ,

-----------------------------------------------------

Result aku 

Bahasa Melayu : 69 : B
Bahasa Inggeris : 54 : C
Pendidikan Islam : 59 : C
Matematik : 83 : A
Matematik Tambahan : 46 : D
Sejarah : 71 : B+
Biologi : 56 : C
Fizik : 37 : G
Kimia : 55 : C

Kedudukan Dalam Kelas : 1 / 32
Kedudukan Dalam Tingkatan : 60 / 410

-----------------------------------------------------

Bila Aku tengok keputusan aku ,
terkejut , terbeliak bijik mata ,
kali nie , aku dapat terok dari result aku yang dulu ,
Apa Pun Alhamdullilha , 
Kedudukan Aku Still kekal ,
humm 

tuhh lhaaa , Malas baca buku ! 
>.<

P/s : Jangan Jadi Malas Macam Aku 
PADAN MUKA !

P/s 2 :Sapa yang nak tengok result ,
tekan nie , >.<
Then , ikot Step macam aku cita tuhh . uk !



Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E