Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Thursday 31 May 2012 | 23:36 | 0 Element(s)
1289780-8-1338495284881_large 

Dari dia kita datang , dan kepada dia kita kembali 

Cerita nie masa aku umor 15 tahunn ( form3 ) . Humm , namanya Ridhwan . org panggil dia Wan . Dia form5 masa tuhh . Silap2 aku dia taman dengan aku . Aku start kenal diaa time hari koko . aku jual airr , and aku tegor diaa . Senyuman dia memang manis , sejak hari tuhh aku dengan dia mula rapad . Satu hari tuhh , dia dengan geng2 dia pergi mandi di puncak mana ntahh , yang aku ingad tempad uhh dha di kesan sebagai KENCING TIKUS . Kawan aku ada ceritaa time dekad sana . dia ada terjatuh and tertelan air sungai tuhh . 


Selepas hari tuhh . dia bagitau yang dia dha mula pening , sakit badan , demam . kawan2 pun suruh dia ambil ubad . biasa lha , dia cakap okay2 . Paling menyedihkan , masa hari puasa tuhh . dia ada lalu depan aku, dia jalan sorang2 . And aku tegor diaa , dia ada kata ' Jom aku hantaq kau balek ' . Aku pun melawak dengan dia . and dia lambai tangan dekad aku . Aku tak tahu itu yang terakhirr . 


Bila dah bukak sekolah , aku memang taknampak dia . So aku pun tanya kawan2 . mana wan . Depa bagitau yang dia koma sebab kena jangkitan kencing tikuss . aku teros tersentap . nangess . :'( . Aku ingad lagi hari jumaad  tuhh , aku ajak family aku tengok diaa . bila dha sampai , ramai budak2 sekolah aku , and cikgu2 ada di situ . Bila dha tiba giliran aku , aku pun masokk . 


Jantung aku berdegup kencang , bila aku ternampak dia baring terkaku depan aku . aku teros menangis , Aku dekad kan diri aku dengan dia . and sedekah kan alfatihah padanyaa . Aku dengar suara bacaan yassiin yang mendayu2 sebelah aku dengan diri dia yang tak bergerak langsung . Tiba2 . aku tersentap and bisik di telinga dia . ' ku akan menjagamu , di bangon dan tidow mu . di semua mimpi dan jagamu . ku akan menjaga mu tuk hidup dan mati ku tak ingin . takingin kau rapuhh ' . Air mata dia mengalir . :'( . 


Aku teros belari keluar , sebab memang taksanggop tengok dia macam tuhh . Pada keesokkan harinya , ada orang sampaikan berita yang arwah dha takada . :'( . aku rasa macam nak pengsan sangad2 . aku teros menangiss . smapai sekarang air mata aku tetap mengalir bila teringad dia . kenangan kita tak banyak tapi tetap aku simpan buad selama lamanya :'( 


I miss youu . wann . Lambaian terakhir hang tetap dalam ingatan tiap kali aku pergi tempad tuhh . senyuman hang tetap di hati tiap kali terbayang wajah hang . Aku sayang hang . :'( 



Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E