Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Sunday 30 October 2011 | 00:46 | 0 Element(s)

Err  , , Salam ! Aku baru Balek dari Sekolah  , , dan Aku baru Habes exam ADDMATH  , , Tau kan Kenapa aku Highlight Dia ? Huhu  , , Maksudnya  , , Aku tak buleh jawab ! hahah  , , Dapt2 ja  , , Teros aku  , , Pening  , , dan  , , jadi gila ! haha  , , rasa macam atas moto ja ! ==' . . Hy  , , Kenapa lhaa  , , perlu ad exam ! ADDMATH ? Buleh tulun Jawab dak ? ^^

Ukeyh  , Aku Cita  , , AddMath Paper 1 ! hah , Saia Mau Komplen Skit  , , 
* Tak Cukup Masa  , 
* Soalan Susah Sangat > Macam Tak pernah jumpa <
* Ayat Yang Membelit sampai otak Aku punn Membelit 
* Aku hanya ingat # Bila Exam Nak Habess ! #
Apa yang dapat korang bayangkan dengan semua yang Aku bagitau nie ?
Hehe ^^  , , Pikir !

Untuk AddMath Paper 2 pulak ! 
* Aku tak Bawa Extra Paper untuk Jawab ! So pinjam ^^
* Soalan Awal2  , , Aku buleh Buka mata Lagi  , , Tapi bila dha sampai tengah Mata Makin Pejam ! 
* Aku Hampir menangis  , , bila tengok jap dah dekat pukol 1.00 ,  Pada hal Ku baru jawab SECTION B !
* Aku teros Keluar lepak dalam tandas ! Bab Bila tengok jaa , , Mata jadi julin ! ^^

Then , Cikgu Aku punn  , , Minta Semua Student Hantar  , , Pergh ! rasa Ringan Pala ! Hehe  , , Begitu lhaa  , , pengalaman Aku Time Jawab Addmath ! 
Apapun  , Aku doakan Apa yang ku dhaa usaha  , , dapat hasil yang Aku impikn ! 

P/s : Sebenarnya  , addmath Tu senang  , , Tapi Bagi  Aku Yang memang Malas Tegok buku  , , Selamat JAlan lhaa Nho !   , , ! hahah  , , Gud LUck Apa punn ! ^^  , , 




Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E