Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Wednesday 26 October 2011 | 06:46 | 2 Element(s)


Ct Nak cita pengalaman aku masa kt kem ! ^^ 
err . . pada 25 Oktober 2011  . . Aku  bersama Kawan2 
Mat , Yana , Ila , Ida , Eyfa , Syakir , Panda , Koboi , Pipah , dan ramai lagi


Kami pergi Kem Perdana sempena 1 M 1 S . .
Kami berkhemah kat sana ! ^^
Memang best gila kod ! 
Tapi yang bored nya > kami dahaga gila
and yang best nya  . . ada peka PENYEMBELIHAN ! hehe
Aku kena pegang ayam ! ^^ 
Tiba2 ayam tu mati . .
aku pun tak tahu kenapa ! 


hehe . . pada malam tu pulak ! 
kami kena buat persembahan untuk silat dan unit bebas 
> gabung unit : pkbm , krs , silat , ppim <
yang silat tu kami buat NAZAM : ila , ida , yana , pipah , aku n eyfa 
kami buat semua orang jadi boring ! ^^


tapi bila sampai di persembahan kedua kami 
iaitu DRAMA : ila , ida , yana , pipah , aku , eyfa , syakir , panda , n mat
yang koboi pulak jadi PHOTOGRAPHER malam tadi . .
hehe . . dressing kuat dia tu ! ^^


dan persembahan tu kami curi mata semua orang !^^
termasuk pengetua kesayangan kami . . hehe
memang drama kami buat tu best sangat . . 
sebab berkenaan dengan percintaan di alam remaja !
hehe . . bila dah habis buat drama tu  . . 
semua orang buat sorakan yang kuat ! eheeh 


hehe .  . then ! sampai citu je la .  .
 banyak lagi cerita yang boleh aku cerita  . . 
tap semua tu tak berapa bernilai untuk aku !
hehe  .  . Muah ! ^^


p/s : to all my friends ! i hope our friendship will never ending  . .
 and aku berharap juga cita2 untuk kita buat shot pasal kita di Sekolah Menengah Kebangsaan Pendang jadi la noh ! ^^ 
salam !







Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E