Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Tuesday 1 November 2011 | 00:23 | 0 Element(s)
Tentang *dia*




Ukeyh !  , Aku Intro Kan Sorang Nie . 

Nama Dia Nie Suhaimi 
Dia Form , Kira kan tahun Nie Ambek SPM Lhaa ,
Dia Nie dok Kat Alor Parit .
Err , Birtday Dia  , 4 Dec 1994 .
Dia Memang sah belajaq kat Smkp 
Rasanya Dia Anak ke - kot  . . ^^
Lupa  , , hehe  , ,

Ukeyh  . Sekarang Aku cerita Tentang Dia ,
Dia nie  . . Baik  , Peramah , Hyper Active , Pandai , Caring .
Ahh ! Macam2 lha , Bagi Aku dia memang Cukup Pakej lhaa , 
Kalau nak dijadikan Kawan ! ^^
Dia Memang yang Hiper active ! huhu  , tau napa ?
Bab Dia Punya Tugaas  , , Suka kacau orang  . . ^^
Memang tak qeti dok diam ! 

hehe , , banyak mulut  , memang aktiviti dia lhaa  , ,
hehe  . . POTPET2 . . hehe
dan satu perkara yang aku suka tentang dia  .
He's so CARING about his friends ! 
tak caya ? >.<  . .
Meh nak Abaq !  , Dia tak kan duk senang , 
Kalau nampak kawan2 dia bermasalah ! ^^
Ehh , Lupa ! dia nie Suka bergambar  , ,
hehe >.<  .

Aweks ? Ohh  , , Suda Pasti nya Ada ! ^^
Taken By : Hazirah 
Awek dia cun ! hehe ^^
Ukeyh lhaa , campai sini jelaa  . .
aku Nak Bercerita tentang dia  . . 
^^ salam . .

nak jadi friends dia ? Tekan Kat Camera tuh , , 




Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E