Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Tuesday 1 November 2011 | 01:55 | 0 Element(s)
Tentang *dia*


Haa  ,  Nie kawan aku juga , Cumey ! ^^
Intro lha  . . Macam Besa  . .
Nama : Nur Aqeela 
Dia Tinggal setaman dengan aku je  . .
Taman Setia !
form 4 jga  , , Sekolah Punn sama  , ,
Dia anak Ke -2  . .
Brtday dia : 17 Sept 95

Dia Nie dah lhaa cumey ! Baik pulak tuhh  , , hehe 
Jujo aku kata  , Aku kenal dengan dia punn sejak Kami Standad 1 
lama kan ? >.<
memang lama punn  , ,
 sampai aku pun dha naik sebati dengan dia.  .
Dia lemah lembut ! Memang Sifat Gadis Melayu ada punya ! hehe
She ' s also loving  , , ^^
Mesti lha  , , perempuan ayu   ,, hehe

Dia nie memang jarang tak punn tak berapa suka melepak ! hehe
tak caya ka ? lhaa ehh  , , 
toi  , hampa ajak lha dia p mana punn  , ,
mesti dia kata buang masa . . 
tapi ! 
Kalau aku paksa punn  , , dia p juga  . . hehe  . .
Pe punn aku sayang kawan aku sowang nie  .  . 
nhaa ! ambek kiss nei ! Muahhh ! 
hehe ,  , The End -


Ops ! Sorry lupa , , 
Dia nie Hat orang Punya Nhaa  , , 
Taken By : Mohd Zuhri
Dpa Caple Sejak Stardad 4 lagi  . .
alhamdulila  , Hubungan Dpa kekal campai sekarang  . . AMIN ! 

P/s : Aku Doakan Ampa Kekal Sampai ke anak Cicik ! heheh 


Nak Kawan ? Tekan Kat Cute Icon tuhh ^^








Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E