Facebook Twitter Ask fm Free page



i-Sefah Royal Beauty
About Links Stuff Diary

Wednesday 16 November 2011 | 06:47 | 0 Element(s)

Satu , Dua , Tiga
ohh , TAK ! ! ,
Esok Dah last chul lhaa , 

dan tahun depan punn , tidak ! 
Aku dah jadi akak Senior  ,
Spm Punn dah dekat , 
dan Aku pulak dah makin tuaa
haha , tidak aku sangka toi lhaa ,

humm , tak syok lhaa ,
Zaman Remaja Aku dengan kawan2 dah nak habes ,
aku punn mungkin p jauh dah lepas nie ,
nak jumpa punn tak tahu lhaa bilaa ,
humm ==' ,

Gila2 kat sekolah , 
Sawan2 kat aloq setar ,
haha , gila kan ?
memg punn , aku tengah tulis Gila ,
haha , entah pa2 aku mengarot ,
humm , 

P/s : Pada semua kawan2 , jangan lupa kita nhaa , 
datang jenguk2 tau >.< ,
Kite Sayunk Korang ! 
haha , Muaahhh *



Welcome


i-Sefah is a part of beauty .
Tagboard

Put your cbox code here. width 250

Credits

Template by : YupDiela
Others : A C E